Stuteri Light

En blogg om livet med hästarna, vardagsslitet, avel, tävlingar.

Söndag 24 mars

Kategori:

Idag vaknade vi till ännu en strålande solig men kall morgon, Bea och Linnea hade stallet och vi skulle ut och rida en morgontur eftersom jag sen skulle åka till Färgelanda och ha träningar.
 
Här är lite bildbevis på att Vilja numera funkar riktigt bra att rida ut på numera, skrittade och travade lugnt utan att hoppa från sida till sida och busa med mig. Var ute och galopperade ensam på lördagen och red ut med Kenth på Söndag. hon tyckte det var superkul.
 
 
Kenth och Andromeda
 
 
Sen gjorde Bea våfflor på baksidan stallet, jag hade tyvärr hunnit åka då, men det såg väldigt mysigt ut, fick den här bilden av Anna på mms
 
 
 
Jag var på mysiga Färgelanda RK och hade träningar, är där varannan vecka och det här är
Maja med sin fina ponny Denice som har tränat för mig i flera år.
 
 
 
 
 

Kommentarer

  • Tina säger:

    Vad mysigt ni har det..och ingen snö. Lycka till med alla tävlingar i helgen. Kram Tina

    2013-03-26 | 09:13:41
  • Elin säger:

    De tjejerna tycker jag mig känna igen. Träning för världens bästa tränare!

    2013-03-30 | 21:02:22

Kommentera inlägget här: