Stuteri Light

En blogg om livet med hästarna, vardagsslitet, avel, tävlingar.

Tävlingssäsongsstart

Kategori:

Nu är vi på väg med Vilja mot Strömsholm och årets första start. Vilja är nu 14 år och har i vinter byggt upp sig och är välmusklad och stark, hon har satt mycket muskler i hals och bogar och bakdel. Passagen och piafferna har blivit bättre och hon är säkrare i serierna. Vi ska starta Int 1b och Grand Prix.

Ska bli mycket kul att komma ut och starta i år.

Vi gör det här för att vi tycker att det är kul och ni får gärna följa oss på equipe.online.com. Men kom ihåg att hur det än går så är det min bästa vän som jag tävlar med och vi har jättekul ihop alla dagar. Jag har utbildat Vilja hela vägen från en rädd unghäst till en välmusklad Grand Prix häst, och vi har gjort en fantastisk resa tillsammans. 




Kommentarer

  • Anonym säger:

    "Men kom ihåg att hur det än går så är det min bästa vän som jag tävlar med och vi har jättekul ihop alla dagar".

    Så fint skrivet! Gillar din inställning.

    2016-04-09 | 22:18:50

Kommentera inlägget här: