Stuteri Light

En blogg om livet med hästarna, vardagsslitet, avel, tävlingar.

Nya spännande utmaningar

Kategori:

Lite nytt, jag fick just antagningsbesked att jag och Vilja har blivit uttagna till Dressyrpolen ett spännande projekt, det är 10 ryttare från Västra Götaland som blivit uttagna och förhoppningsvis ska detta bli en mycket spännande satsning, som det här företaget står som huvudsponsor i Belmondo Scandinavia
 
Det blir träningar en gång i månaden i Lidköping för Charlotte och Rasmus Haid Bondegard.
 
Förstås tränar jag även vidare med Anki Tifelt som är min ordinarie tränare.
 
Jag har anmält mig till Intermediare 1B i slutet på maj, ska bli mycket spännande att prova det på tävlingsbanan på Åby.
 
I augusti är planen att tävla Lag-SM i Vallentuna i ett distriktslag för Göteborg och Bohuslän.
 
Jag är mycket glad för dessa möjligheter och ödmjuk inför min härliga häst som har burit mig hit.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

  • Tina säger:

    Grattis Marianne!!!! Vad roligt!!!

    2013-04-12 | 14:22:46
  • Jennie Josefsson säger:

    Vad kul! Kör så det ryker!!

    2013-04-12 | 15:00:49
    Bloggadress: http://Stallhallekila.blogg.se
  • Åse säger:

    Grattis Marianne!
    Super kul.

    2013-04-12 | 18:03:07
  • A-C säger:

    Va kul!! Jag måste ner på sm!

    2013-04-12 | 19:48:33
  • Katarina säger:

    Ett stort välförtjänt Grattis!!!

    2013-04-13 | 16:25:04

Kommentera inlägget här: