Stuteri Light

En blogg om livet med hästarna, vardagsslitet, avel, tävlingar.

Tävling i Björbäck

Kategori:

Är på fina tävlingar i Björbäck. Idag har Vilja gått Prix st George på 60,2 %, vi missade en del i skritten tyvärr, men var i övrigt nöjd med henne, hon var stadig i travprogrammet och galoppprogrammet var också stabilt utan missar, men hon behöver få mer bärighet, blev många 6:or idag, startade allra först, det är inte en fördel tyvärr.

Men vi kommer igen imorgon då ska vi starta vår första Intermediare I, spännande, har fått starttid runt 2 om ni vill kolla på Equipe.

Det går tävlingar på 3 banor samtidigt och Anki var här med sin dotter Anna idag och hjälpte mig på framridningen, det är super, annars flackar jag runt lite planlöst. Ska bli bättre på det och imorgon får jag klara mig själv.

Massor med fina hästar och en hel del kända ansikten också, idag hamnade vi vid ett bord där vi pratade med några engagerade hästägare som hade Helena Persson som ryttare på sina hästar, det blir många spännande möten när man är ute på tävlingar :)

Lite extra nervöst när Jan Brink står och tittar på framridningen... Fast jag är stolt över min fina, duktiga häst.

Lite bilder

Framridning:



Precis innan start



Kommentarer

  • Jennie säger:

    Stort lycka till imorgon! Kommer kika på equipe :)!

    Häftigt med Janne! Fick ni fixat autograf ;)?

    2012-05-19 | 17:59:29
    Bloggadress: http://stallhallekila.blogg.se/
  • A-C säger:

    Ni är så fina! Lycka till imorrn!

    2012-05-19 | 20:21:28
  • Sofie säger:

    Du ska vara mycket stolt över din fina häst!!!! Kör så det ryker i morgon!!! Lycka till.

    2012-05-19 | 21:49:18
  • Tina säger:

    Så duktiga ni är !! Håller tummarna som tusan kl två imorgon

    2012-05-19 | 21:50:30

Kommentera inlägget här: