Stuteri Light

En blogg om livet med hästarna, vardagsslitet, avel, tävlingar.

Hemsidan

Kategori:

Nu är www.stuterilight.se flyttad till en ny snabbare server och viruset är borta. Viruset hade smugit sig in via Ozio Galleri som jag använde för att visa foton, så nu får jag leta efter något annat program. Det visade sig genom att man skickades vidare till konstiga sidor om man sökte via google. Jag hittade koden i flera av mina php-filer.

Det är ett gissel med dessa hackare som förstör hemsidorna, men väldigt svårt att värja sig mot.

Nu har vi iallafall installerat om Joomla och lagt in allt igen, det har tagit åtskilliga timmar och menyerna är inte riktigt klara än. Gästboken är borttagen, men lämna gärna kommentarer på bloggen och Facebook.

Jag har också lagt in länkar på förstasidan med sidor som jag brukar vara inne på och där det finns mycket bra information om man vill hålla sig uppdaterad.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: