Stuteri Light

En blogg om livet med hästarna, vardagsslitet, avel, tävlingar.

Föl och träning på Stuteri Light

Kategori:

Idag har det varit full fart, jag har haft träningar i Färgelanda och hemma, Kenth har målat huset och haft träningar och sist på kvällen vid 9-tiden så red vi våra egna hästar. Igår red jag Pandora i 1,5 timme och hade träningsvärk i benen idag. Men hon gick bra idag och då menar jag riktigt bra, hon har äntligen börjat få koll på galoppen och går att samla lite iallafall.

Vilja var härlig och jag red bara en kort stund, det mesta fungerade idag.

Sofias ponny Diva har äntligen släppt på hingsten (efter 3 veckor borta) så nu hoppas vi på ett litet gulligt ponnyföl nästa år.

Johanna var och tränade hos mig med sin fina ponny Eddie som hon nyss har debuterat LA dressyr med.

Anette har tagit bilden.



Vår nya skönhet. Bilderna har Anette tagit.









Kommentarer

  • A-C säger:

    Va söt hon är!

    2010-06-25 | 10:20:42
  • Kickan säger:

    Så söööt, ska bli kul att se erat "nya"hus

    2010-07-18 | 13:50:45
    Bloggadress: http://havochland.blogspot.com

Kommentera inlägget här: