Stuteri Light

En blogg om livet med hästarna, vardagsslitet, avel, tävlingar.

10 oktober

Kategori:

Vad har hänt sen sist tro, det blir mörkare på kvällarna och svårare att hinna med att rida när det är ljust. Igår kväll hade vi en trevlig kväll med några av våra trevliga grannar, vi åt skaldjur igen, mums.

Idag är det iallafall lördag och Kenth har haft hoppträning på vår bana, det brukar bli ca 2 träningar i veckan hemma för 4-5 ryttare, kontakta oss om ni vill vara med.

Jag har haft några träningar på klubben och de gick båda väldigt bra idag.

Sen satte vi faktiskt klart taket i blivande kontoret och spacklade, vi tog också bort en skiva på dörren till klädkammaren och som vi anade döljde sig en riktigt fin ibehandlad spegeldörr därunder. Vi har sett ut några tapeter så kanske nästa helg kan det bli tapetserat.

Imorgon ska jag starta Msv B:2 i Alingsås och nu är vi riktigt laddade, grejorna är smörjda men knoppa ska jag göra imorgon, i ska inte starta förrän kl 15.19.

Erika är i Göteborg med en kompis och Sofia är hos en annan kompis så här sitter vi själva hemma.

Kommentarer

  • Nina säger:

    lycka till idag, jag ser att du precis ridit klart!!!! ( om tiderna höll vill säga) hur gick det?

    Jag spikar jag :)

    2009-10-11 | 15:29:21

Kommentera inlägget här: