Stuteri Light

En blogg om livet med hästarna, vardagsslitet, avel, tävlingar.

Liseberg

Kategori:

Vi hade en kul dag på Liseberg och åkte både Kanonen, Balder och Lisebergsbanan. Balder är inte kul, förstår inte varför man utsätter sig för det gång på gång.

På em skulle jag gå och köpa en kopp kaffe när de andra åkte något, stod i en lång kö fram till kaffet och när jag kom fram tog det slut precis på kunden innan, så jag gick därifrån och var inte glad kan jag ju säga. Gick med bestämda steg fram till chokladhjulet och tog ett endaste nummer, 55... och vann 2 kg (20 kakor) Sweichernöt, snacka om plåster på såren. Jag fick mitt kaffe efter en stund och då kändes allt bra igen.

Vi hade planerat att hinna på Ikea efteråt men de stängde kl 18.00 och vi var där 17.55. Övriga i bilen var inte nådiga över att jag inte hade kollat utan bara tog för givet att det var öppet till 20.00.

Kommentarer

  • Jennie Josefsson säger:

    haha, snacka om tur... varför kan det inte hända mig... ?

    2009-05-17 | 20:19:48
  • Lena säger:

    Jag vill ha ditt sällskap i Balder i sommar. Behöver någon som tycker lika illa om det som jag.

    2009-05-18 | 11:20:49
  • Marianne säger:

    Klart du ska få, Erika har tjatat om att när Elin kommer ska vi på Liseberg, så det är bokat, när kommer ni???

    2009-05-18 | 12:17:24
  • Lena säger:

    Om det passar hade vi tänkt komma v 32. Vi får höras på telefon.

    2009-05-20 | 13:29:45

Kommentera inlägget här: