Stuteri Light

En blogg om livet med hästarna, vardagsslitet, avel, tävlingar.

utvecklarna.se, vart tog ni vägen ???

Kategori:

Undrar var utvecklarna tog vägen, plötsligt var deras site nere och besöksräknare och gästbok bara borta på min hemsida wwww.stuterilight.se, nu funderar jag på varför jag inte gjorde en egen gästbok, tror jag får bygga en joomla hemsida till mig själv också, har fått flera mail med frågor om hur jag har gjort lysekilsrf.se, så det känns kul.

Igår red jag för Anki igen, Vilja slarvade i bytena så vi försökte få henne lite kvickare. Men i övrigt blev hon väldigt fin i galoppen, vi tränade seriebyten på diagonalen för att Vilja skulle koncentrera sig lite och sluta halvt igenom och byte en bit in på långsidan, men då var hon före mig hela tiden.

Sen jobbade vi med öppnor för att få henne mer loss i ryggen och få gunget i traven, det blev riktigt bra.

Krattade förresten hemma häromdagen och det blev så fint, det är så mycket blommor i trädgården nu, snödroppar, krokus, scylla och inte i rabatterna utan över hela gräsmattan (eller mossmattan), fast det är flera minusgrader på nätterna och lite snö igår så kämpar de sig upp.

Kommentarer

  • Anonym säger:

    har utvecklarna gått under? strange ....

    jag är här :)

    2009-03-25 | 16:03:41

Kommentera inlägget här: