Stuteri Light

En blogg om livet med hästarna, vardagsslitet, avel, tävlingar.

Sofia och Diva

Kategori:

Här är en bild  på Sofia och Diva, som Linnéa Nilsson har tagit, jag hade kameran i fickan men glömde som vanligt att ta fram den.

 

Jo, jag kanske kan masa mig iväg till biblioteket någon dag och låna ljudböcker, men det blir nog när de börjar ha öppet samma tider som ICA, Jag brukar vara på ICA vid 7 på morgonen eller fram mot 23 på kvällen, så får ni säga vad ni vill, får inte dagarna att gå ihop annars. Och när man kör förbi Torp har man alltid bråttom till färjan. Fast igår sprang jag faktiskt in och köpte några nya kläder på Gina och HM 

Vi har köpt 5 nya höner av någon sort som jag inte vet, (och nu sover Kenth så jag kan inte fråga) det var lite avlånga tyckte jag och värper tydligen gröna ägg. De satt iallafall uppflugna på pinnarna med de andra hönorna så de verkar ha kommit in i hönsflocken.

God Natt :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: