Stuteri Light

En blogg om livet med hästarna, vardagsslitet, avel, tävlingar.

Träningshelg

Kategori:

Vilken helg, det har verkligen varit full fart, det har varit 22 ekipage och ridit hos oss i helgen, några har haft hästarna kvar och sovit över och så har vi tränat dressyr och hoppning från tidig morgon och hela dagen, igår kväll serverade vi middag i trädgården och det var så mysigt.


Det är roligt att växla mellan olika hästar och försöka hitta lösningar och medel att få dem att jobba med eftergift och framåtbjudning, alla är olika och har olika förutsättningar och det är det som är tjusningen.

Några foto från helgen när jag idag äntligen kom på att jag skulle ta kort. Är det någon mer som tagit kort i helgen så skicka gärna till mig, [email protected], så kan jag lägga ut fler.



Jag...



Kickie och Madeira




Lisa och Fiona



Susanne och Fil Caprio



Kommentarer


Kommentera inlägget här: