Stuteri Light

En blogg om livet med hästarna, vardagsslitet, avel, tävlingar.

Stuterilight.se

Kategori:

Så var det dags igen för virus på hemsidan, lagom innan jul så var det någon som hackade min hemsida igen, blir trött på att det alltid är några som tycker det är roligt att förstöra för andra. Mina hemsidor var fulla med en massa php sidor som inte hörde hemma där. Ja visst behöver man IT-säkerhet men hur skyddar man sig från intrång på ett webhotell. Jag har iallafall lärt mig att jag ska ta fler lokala backuper.
 
Jag har beslutat mig för att göra om den igen och flytta till ett annat webhotell och bygga om hemsidan igen så får vi väl se om det blir bättre där.
 
Men nu vet ni varför hemsidan är nere och snart kommer den upp igen med nytt fräscht utseende.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: