Stuteri Light

En blogg om livet med hästarna, vardagsslitet, avel, tävlingar.

Vilja i Helsingborg

Kategori:



Fredag den 13:e och startnummer 113. Det var väldigt blåsigt och regnigt idag, Vilja tyckte att det var lite läskigt när det blåste i tälttaket. Idag var det Int 1b och det har jag ju ridit ganska många gånger nu, vilja kändes fin på framridningen och  Jag fick hjälp av min tränare Anki. Formen kändes ganska bra i traven, men när jag kollar filmen så känns nog passagen större än den är. I Galoppen började missarna, 2:orna som hon alltid gör så fint blev det en miss i mitten och sen saxen, först räknefel och den fick jag hjärnsläpp och gjorde ett extra dubbelbyte vid G. 
Sen 9 ettor och det skulle bara vara 7. 
Det var nog piloten som inte var riktigt på banan idag. 
Vilja verkar trivas på alla tävlingsplatser och tycker om att kolla på allt som händer alla hästar och människor och idag var hon oxå lite tittig inne på banan och det behövs nu för tiden. 



Kommentarer


Kommentera inlägget här: