Stuteri Light

En blogg om livet med hästarna, vardagsslitet, avel, tävlingar.

Torsdag 8 sept

Kategori:

Hösten är här och det regnar helt otroligt mycket, allt är lerigt och blött, det är tröttsamt.

Har varit hos Anki med Vilja i två dagar och tränade 2 pass, Vilja gick riktigt bra. Jag har haft problem med att få gest i enstaka byten, och nu fick jag rida på i friskare tempo direkt efter slutan och då blev det fina byten, och eftersom jag hade framåtbjudningen där så hade jag med det in i samlingen i piruetterna och då blev de också bra. Så vi löste några problem.

På söndag är det DM i Torslanda och det ska bli kul, det går i MSV A:1 och det är 17 ekipage som ska vara med.

Lämnade in transporten för att inte höger blinkers funkar, och så har handbromsen låst hjulen, det slutade med att jag blev 7000 kr fattigare och blinkersen fungerar fortfarande inte... Men bromsbackarna är iallafall utbytta nu.

Obs gammal bild som Ebba har fotat i somras



Kommentarer

  • A-C säger:

    Att ni inte bad Micke nu när vi va nere... han kan ju sånt där. Va kul att d gick bra på träning. Håller tummarna på söndag!

    2011-09-09 | 07:12:04
  • Tina säger:

    Vilken superfin bild!! O vilket skit med transporten

    2011-09-10 | 19:44:50
    Bloggadress: http://metan.blogg.se/

Kommentera inlägget här: