Stuteri Light

En blogg om livet med hästarna, vardagsslitet, avel, tävlingar.

Söndag

Kategori:

Idag har Kenth hoppat Fabiola för Petra igen. Nu börjar hon förstå vad hon ska göra och verkar helt orädd, hon hoppade t.o.m en mur idag.
Jenny och Timbaro

Det har varit domarkurs hela helgen och jag har varit i Kungälv, Vilja står hos Anki och jag hårdtränar inför nästa tävling, bra att få en intensivvecka så här i början av säsongen. Hon börjar bli väldigt luftig i samlingen och har en härlig takt, skolorna funkar fint i både trav och galopp och piruetterna har vi jobbat hårt med, men vi har haft problem med serierna.

Kommentarer

  • Jennie säger:

    Kul med Fabiola! Bara längtar tills marken börjar visa sig så jag kan börja träna för er. Min häst har börjat visa lite trots när vi rider ;)

    2011-03-06 | 22:12:30
    Bloggadress: http://stallhallekila.blogg.se/
  • Anette säger:

    Full fart som vanligt. Hur hinner du med att fotografera Marianne ? Idag ligger en bild du tagit på kommunens personalsida, Insidan. Vinterbild tagen från Havets hus. Riktigt fint vintermotiv . Skoj !

    2011-03-07 | 06:07:40
    Bloggadress: http://www.essmanias.zoomin.se
  • Helena säger:

    Jättekul! (Var är gilla-knappen??? Facebook-skadad :-)

    2011-03-09 | 13:36:28
  • Marianne säger:

    Anette, den vinterbilden tog jag med mobilen och skickade in förra året när jag jobbade i Lysekil, då låg bilderna på externa sidan, synd att jag inte kunde se den, men kul att den visades till slut.

    2011-03-09 | 13:44:53
  • Anna säger:

    Tjusigt språng! Så kul att det går så bra :-)

    2011-03-10 | 21:50:21
    Bloggadress: http://annakronlid.blogspot.com/

Kommentera inlägget här: