Stuteri Light

En blogg om livet med hästarna, vardagsslitet, avel, tävlingar.

Hagbilder och Vilja

Kategori:

Vilja och jag var i Nordhallande igår och red MSV A:1, det var väldigt varmt i ridhuset när vi red fram och hon andades lite tungt så jag blev lite orolig att hon inte skulle orka, men hon kändes riktigt fin när vi gick in på banan och tittade till lite extra på plakaten på väggarna och blev lagom på tårna.

Förutom att hon backade i första halten så gick programmet bra och jag lyckades hålla henne uppe framför mig i piruetterna också och fick 6 och 7 på dem, t.o.m skritten funkar nu och jag kan äntligen få henne i samlad skritt såtillvida att jag får en 6:a på den. Fick 64% och kom 4:a (tyvärr bara 3 placerade), men super nöjd.

Här är lite bilder från beteshagen

Willbur






Och så Donna Daisy som är hos oss på utbildning och "Fia"

Kommentarer

  • A-C säger:

    Fina mannen!

    2011-08-22 | 12:14:24
  • Jennie säger:

    Kul med Vilja!

    2011-08-22 | 22:25:43
    Bloggadress: http://stallhallekila.blogg.se/
  • Linda säger:

    Roligt med Vilja och riktigt fina bilder på Wilbur! Inte så tanig längre ;-)

    2011-08-23 | 17:10:44

Kommentera inlägget här: