Stuteri Light

En blogg om livet med hästarna, vardagsslitet, avel, tävlingar.

Jobb och hästar

Kategori:

Nu är det full fart igen, pendlar till Göteborg med buss men har ju numera ett eget Aktiebolag som heter Stuteri Light IT AB, jag gör samma som förut och är 3 dagar i veckan i Göteborg övriga dagar på mitt hemmakontor, men kunde inte ens föreställa mig att det skulle kännas så kul och inspirerande.

Det händer även en del på hästfronten och Kenth o Vilgot har också debuterat Msv dressyr nu, så för tillfället har vi tre hästar i Msv B och tre ryttare i familjen som rider Msv och svår dressyr 😃

Vår uppfödning Palatino dog så sorglig endast 4 år gammal pga ett litet sticksår i karleden, jag gråter fortfarande för att inte han som älskade att leva och älskade att vara med sina människor inte fick det. Jag är ledsen för att jag inte åkte till Kiruna förra året när jag hade chansen så jag hade fått se honom där han trivdes bäst.

Foto från 3-testet (Evas foto) det finns otroligt många foto på Palatino om man googlar på Palatino Light så fina bilder.

Vi älskar ju alla våra hästar men unghästarna försöker vi hitta hem åt som gör dem unika, och jag är så glad för när det blir så, när man känner att det känns så rätt och det är så roligt att få följa dem på sociala medier eller mms. 

Vi har dessutom finbesök från Jämtland några dagar av Sofias kompis Felicia, jättekul att träffa henne igen 😃

Och så ett litet citat 
"Man ångrar bara det man inte gjorde"

Kommentarer


Kommentera inlägget här: