Stuteri Light

En blogg om livet med hästarna, vardagsslitet, avel, tävlingar.

Carisma

Kategori:

Det har varit nervösa dagar, men idag ville jag inte ens att de skulle ringa från djursjukhuset, timmarna tickade fram o ingen ringde. 
 
När jag satt i bilen och var på väg hem så ringde de slutligen och jag visste inte om jag skulle våga svara.
Veterinären som ringde sa att ledproverna var bra och att Carisma nästan inte haltade, hon hade svarat på antibiotikan, herregud vad glad jag blev.
 
Nu är oddsen mycket bättre och hon kommer förmodligen bli frisk om inget tillstöter. På onsdag ska de ta nya ledproberna och så ska hon ha en lång antibiotikabehandling. 
 
Så skönt, kära lilla häst
 

Kommentarer

  • Irene säger:

    Underbart! Som högsta vinsten. Nu kommer det säkert att gå vägen!

    Svar: Ja, det hoppas vi på :)
    Stuteri Light

    2014-09-08 | 18:23:48
    Bloggadress: http://discodancer-04.blogspot.se/
  • Annica säger:

    Håller en tumme för att det går vägen nu! Det ser ut att vara en sån himla fin häst!

    Svar: Tack det hoppas vi verkligen på.
    Stuteri Light

    2014-09-08 | 19:21:41
  • Tina säger:

    Åh vad skönt att läsa. Håller tummar nu för att hon ska repa sig snabbt!!

    2014-09-08 | 19:44:18
  • Tina säger:

    Åh vad skönt att läsa. Håller tummar nu för att hon ska repa sig snabbt!!

    Svar: Tack Tina, det hoppas vi verkligen, tänk om man kan ha turen på sin sida för en gångs skull.
    Stuteri Light

    2014-09-08 | 19:44:19

Kommentera inlägget här: