Stuteri Light

En blogg om livet med hästarna, vardagsslitet, avel, tävlingar.

Gothenburg horse show

Kategori:

Vad det är härligt att ha nära till GHS, Det var tredje dagen som jag var där i går lördag och tittade på finalen,
 
Jag var där tillsammans med mina jämtländska kompisar från vänster Ida-Jane, AnnCharlotte Sandra och Katarina, det var så kul och en fröjd att återigen få se världes bästa hästar
nn
 
men hur stor är oddset att när jag skulle sätta mig så sitter Joanna från jämtland bredvid oss, hon som har Royal Faiths mamma och här kommer ett foto på Fia från oss till dig Joanna :)
Kul att ses
 
Fia idag knappt en månad kvar till fölning.
 
 
 
 
Idag har Kenth, Peter och Ingvar tömt lösdriften, det blev väldigt fräsht där inne, och ny halm och spån inlagd
 
 
Jag har haft träningar och idag var Sofia och Credo också och tränade, det gick riktigt bra och nästa helg är det tävling i Lysekil för dem.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: