Stuteri Light

En blogg om livet med hästarna, vardagsslitet, avel, tävlingar.

21 juni

Kategori:

Det är sommar idag och vi har haft hovis här på morgonen och jag har ridit Vilja och Fil Caprio, idag longerade jag Fil innan jag red och han var riktigt fin när jag satt upp, jobbade mest med galoppen, få fattningarna framåt och inte uppåt, öka minska och förvända galoppen, kändes riktigt bra. Kenth red Andromeda samtidigt på ridbanan så vi kunde ge varandra lite tips, det är bra.

Jag och Vilja har blivit uttagna till dressyrgruppen i distriktet och får vara med på extra satsningar och träningstillfällen, första träffen i september då Bo Jenå skulle föreläsa. Kul med alla extra möjligheter man får att vidareutvecklas :)

Kommentarer

  • Anna säger:

    Så kul att ni blivit uttagna till dressyrgruppen i distriktet! Det är ni väl värda! Grattis!!

    2012-06-22 | 09:03:58
    Bloggadress: http://annakronlid.blogspot.se/

Kommentera inlägget här: