Stuteri Light

En blogg om livet med hästarna, vardagsslitet, avel, tävlingar.

Sofias blogg

Kategori:

Sofias blogg ligger på första sidan på http://blogg.se/ idag, det var en kul överraskning för henne, scrolla ner en liten bit så hittar ni den Sofias blogg

Nu har jag beställt 2 boxar till, efter diverse offerter så blev det Hammars, de hade bra pris och var trevliga att ha att göra med.

Här ska vi bygga 2 boxar till. Ytterväggarna är klara med fönster och Plywood.



Idag har jag och Vilja hopptränat inte så höga hinder men hon hoppade ganska stort, speciellt över vattenmattan där hon tog ett jättesprång över, och med kandar och dressyrläder är det inte så lätt att sitta kvar.

Det var bra att träna avstånd och antal galoppsprång, fick rida på rejält för att det skulle stämma.




Sofia och Andromeda hängde på bakom mig och fixade också den här banan.





Kommentarer

  • Katarina säger:

    Så himla bra kort där oxå :) det med Lyckliga Sofia och alla objektiv :)



    hur många hästar får ni plats med nu ?



    Hammars, kanske ska prata med dem om ventilation? jag har provat myrby, det gick inte alls det. Igno-mupp som säljare...

    2011-09-10 | 08:30:17
  • Marianne säger:

    När jag mailade fick jag inget svar, men när jag ringde Hammars hade jag en offert på en timme. Har beställt från Myrby också dörr och fönster, fönstren hade jag snabbt, men dörren tog nog 6 veckor, men nu är den här iaf.

    2011-09-10 | 13:49:32
    Bloggadress: http://stuterilight.se
  • Tina säger:

    Vilken supervälharvad bana ni har!!

    2011-09-10 | 19:42:45
    Bloggadress: http://metan.blogg.se/

Kommentera inlägget här: