Stuteri Light

En blogg om livet med hästarna, vardagsslitet, avel, tävlingar.

Tisdag 1 mars

Kategori:

Fortfarande lika halt ute och igår blev det ingen ridning för det var årsmöte på klubben.

Imorgon drar jag med Vilja ner till Anki och så får hon stanna där tills tävlingen nästa vecka, så ska jag intensivträna en vecka och se om jag kan få in tempot och takten som jag måste kunna ha på tävling.

Jag har anmält mig till tävling nästa vecka och det är en hel del svårigheter i den klassen, men det jag är mest orolig över att hon inte har någon energi och det blir lite "platt".

I helgen är det dressyrdomarkurs på Vena som ligger ganska nära Anki så jag är ändå i Göteborg hela helgen.

Kommentarer

  • Nina säger:

    Heja heja! jag tror det kommer gå utmärkt jag!

    bra du anmälde dig iaf :)

    2011-03-01 | 14:16:33
  • Marianne säger:

    Tack för pepp-talk med mig i helgen.

    2011-03-01 | 14:26:44
  • Jennie säger:

    Lycka till! Nu är ju första starten gjord så det är bara att köra :)

    2011-03-01 | 15:54:45
    Bloggadress: http://stallhallekila.blogg.se/

Kommentera inlägget här: