Stuteri Light

En blogg om livet med hästarna, vardagsslitet, avel, tävlingar.

9 februari

Kategori:

Efter 2 dagars intensivjobb i Göteborg är jag hemma igen, det är mycket spännande utveckling på gång i projektet så det känns kul.

Men posten och Siba är jag ganska less på. Skickade tilbaka en julklapp (telefon) till Siba inom 2 veckor för för det är ju lagen som styr att man får göra det, men tji fick jag, Posten ville att jag skulle skicka Rek och Siba vägrar att hämta ut Rek, så nu ligger mitt Rek på Hemköp i Jakobsberg ifall någon har vägarna förbi där, Jag skulle få tillbaka det inom en månad, men det ligger och cirkulerar mellan posten i Väddesta och Hemköp Jakobsberg. Har ringt posten 2 gånger och mailat 1gång och Siba har jag pratat med 2 gånger och mailat en hel mailkonversation.

Vad gör man. Jag blir så trött på både posten som ville jag skulle skicka Rek och Sibas dåliga service som inte har råd att ha utkörning av sin post. Ska det vara så här! Vad tycker ni?

Får se vad som händer imorgon, men tillbakalämningstid har nu överskridits med ca 1,5 månad, och det är ju ganska kul att se på postens hemsida (där man kan följa paketet) hur den har åkt fram och tillbaka sen slutet på dec.

Nej jag tror att de stora internetfirmorna får jobba med sin service, jag kommer då äldrig mer att beställa från Siba.

Men nu ska jag iväg och rida mina hästar så det blir kul, det blir en eller två svängar till ridhuset ikväll.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: