Stuteri Light

En blogg om livet med hästarna, vardagsslitet, avel, tävlingar.

Söndag 11 oktober

Kategori:

Idag var det dressyrtävling för mig och Vilja i Lo som ligger i Sollebrunn. De körde bara 2 klasser en ute och en inne, jag red Msv B:2 inne men framridningen var ute. Som vanligt så började det spöregna när jag red fram, men fick komma in lite tidigare eftersom det var paus. Vilja kändes sådär på famridningen och hängde lite i tygeln, men jag lyckades rida upp henne framför mig när vi kom in på banan. Det kändes ganska bra i traven, fick en del 8:or, men gjorde tyvärr några missar också, men i galoppen kändes hon väldigt lätt och fin, hade inget i handen. Det slutade med 65,29 %.

Tyvärr hamnade jag strax utanför placering på det, synd, men jag kände mig nöjd och nu kommer jag nog bara rida 1 klass per dag. Varken Vilja eller jag orkar ladda om riktigt bra.



 


Kommentarer

  • Agneta Söderberg säger:

    Grattis till bra poäng. Det skulle vara roligt att se er rida.

    2009-10-11 | 21:56:28
  • Jennie säger:

    Grattis till poängen!

    2009-10-12 | 12:19:33
    Bloggadress: http://josefssonjennie.blogg.se/
  • Maria säger:

    Va roligt att de går så bra, grattis!

    Jo visst har jag lite bilder på Musse, men mest nån tråkig hagbild, ska leta igenom bildförråden o se vad jag hittar. Va o jobbade i travstallet förra veckan o ett fotoresultat från de finns i bloggen, med Musse halvt på bild iaf =)

    Ha de toppen fint!!

    2009-10-13 | 08:23:32
    Bloggadress: http://www.klingan.cybersite.se
  • Tina säger:

    Du är så duktig Marianne!!!

    2009-10-20 | 14:11:02
    Bloggadress: http://nadir.bloggsida.se

Kommentera inlägget här: