Stuteri Light

En blogg om livet med hästarna, vardagsslitet, avel, tävlingar.

Vilja

Kategori:

Jag hade lämnat in bilen på verkstaden i Angered, så jag fick knata ner och hämta den först, men nu är den servad iallafall. Fast de påstår att vattenpumpen behöver bytas och den hade de inte hemma så jag får lämna in bilen på måndag igen och bli 2500 kr fattigare, för det kostar det att byta den.

Min härliga häst, vi red lektion på utebanan hos Anki efter jobbet. Vilja gick så bra igår. Jag ska försöka åka till Anki kanske varannan vecka och träna 2 dagar, och bo över om gästhuset är ledigt. Vi har lagt upp en plan om att göra ett tävlingsuppehåll i juli och då börja träna seriebytena mm för att i höst ha som mål att starta St George. Hon är så fin nu så det kan nog funka. Fast det skulle ju vara kul om man kunde få till det på tävling också.

Var och tittade på Sofia när hon hoppade Diva, det gick väldigt bra, kul att se att allt börjar funka för henne. På söndag ska Sofia och Diva tävla i Lysekil.



Kommentarer

  • A-C säger:

    Åh va roligt! I feel proud! St George! So knew it!

    2009-05-29 | 09:15:18
  • Nina säger:

    OJ ME TOOO!!! proud that is!

    jisses, då kommer nog fan-cluben o kollar !! med banderoller o allt. Då kan man även få se dig live i HATT! kul va AC?

    2009-05-29 | 09:27:08

Kommentera inlägget här: