Stuteri Light

En blogg om livet med hästarna, vardagsslitet, avel, tävlingar.

Söndag 14 juni

Kategori:

Kenth lotsade runt Viktory, med 2 vägringar i båda klasserna, men de var nog ganska nöjda.

Här är ett foto som Petra Pousar har tagit.


Jag var mindre nöjd med min tävlingsdag och vill ni veta resultatet får ni leta reda på det själva.

Vilja gick hyfsat i första klassen, men var inte ens rädd för något och därmed ganska platt. Kändes som jag fick jobba ganske mycket för att få henne runt banan. Hon har ju trots allt stått 8 dagar, så hon har nog tappat en del kondis ändå.

I andra klassen gick hon inte alls bra, vi fick till bytena men gjorde en hel del andra missar och hon gick bakom hand ganska ofta och jag lyckades inte få henne att suga tag framåt. Som tur var var Anki där, så vi diskuterade lite efteråt hur vi skulle lägga upp träningen.

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Nämen OJ vad fint Kenth har händerna på kortet..

    SUPER PROFFSIGT !!!!

    2009-06-18 | 15:40:08
  • Jennie Josefsson säger:

    Nämen OJ vad fint Kenth har händerna på kortet..

    SUPER PROFFSIGT !!!!



    (Glömde ju skriva mitt namn... )

    2009-06-18 | 20:00:53

Kommentera inlägget här: