Stuteri Light

En blogg om livet med hästarna, vardagsslitet, avel, tävlingar.

Vilja

Kategori:

Glömde ju berätta att när jag kom fram och satt i bilen så hörde jag de som stod i bilen bredvid fråga om det var Vilja??? Snacka om att man blir förvånad, jag känner ju typ ingen på den här tävlingsplatsen och ingen från Lysekil var där, då hade de sett henne i Lysekil, så det var ju kul, de var från Uddevalla och skulle iväg till flera tävlingsplatser som jag också ska till, så nu känner jag iallafall någon.

Kommentarer

  • Erik säger:

    Hej Kenth! Kul att titta in på er blogg då och då, så nog får man lämna några rader också :-) Själv är man ju hästrädd, men det är fina djur ;-) Ni verkar ha hittat ett kanonställe att bo på...



    2009-04-21 | 15:38:17
  • Erik säger:

    Hej Kenth! Kul att titta in på er blogg då och då, så nog får man lämna några rader också :-) Själv är man ju hästrädd, men det är fina djur ;-) Ni verkar ha hittat ett kanonställe att bo på...

    2009-04-21 | 15:40:39

Kommentera inlägget här: