Stuteri Light

En blogg om livet med hästarna, vardagsslitet, avel, tävlingar.

Onsdag 8 april

Kategori:

Idag har jag satt upp nya gardiner från Jotex, det blev så fint, äntligen gardiner i alla fönster. Sen har vi installerat bredbands gateway från Telia och bredbands TV på två TV-apparater, skönt att ha två TV igen och bra bild blev det när man slapp störningen från elaggregatet. Det funkade tyvärr inte så bra med boxer trots att vi hade satt upp värsta antennen med förstärkare.

Sen var vi ute och red Jag red Fabiola, idag satt jag upp med foten i stigbygeln för första gången och det bekom henne inte.

Kommentarer

  • Carina säger:

    Ni står i som bara den, ha nu en riktigt glad och trevlig påsk allihopa. Kramar från oss i Hogdal.

    2009-04-09 | 18:24:55
  • Anonym säger:

    Hej Marianne !

    Jag är inte så hemma på det här med att blogga, men jag försöker väl. Får se hur det går.

    Ni jobbar verkligen på där nere ser jag. Imponerande ! Rider hos Inger lite då och då. Det är ekonomin som styr, men jag rider för Theresa på onsdagar (vi är 3-4 st) och för Ingela på fredagar så jag får väl försöka överleva på det. Det har känts jättebra i vinter. Inger har ett fint ridhus nu. Det var öppet hus i början av mars. Du kan ju gå in på www.frosohastgard.se och titta. Jag har tagit bilderna på Inger och Navigator.

    Lycka till i fortsättningen.

    Vi får väl se vad vi programmerar in i GPS-en i sommar. Vi gillar ju att åka husbil även om vi inte kör omkring på gokarttävlingar med Johan längre.

    Kramar från Anki på Frösön

    2009-04-09 | 22:22:09

Kommentera inlägget här: