Stuteri Light

En blogg om livet med hästarna, vardagsslitet, avel, tävlingar.

Onsdag 15 april

Kategori:

Klarade teorin till BE-körkortet, vad skönt, men det var med nöd och näppe, svårt och så jag som är så störkänslig hade en kille på andra sidan datorn som pustade över varenda fråga, gissa om jag hade lust att be honom hålla tyst.

Nu ska vi ta på säkerhetsvästarna ut i skogen med Pandora och Fabiola och se om vi kan få till någon galopp med draghjälp ute.

Sen blir det ridhuset med Vilja och prova nya kandaret. Hoppas hon är lika lugn med munnen idag som när vi var ute i skogen igår, för nu har jag tagit bort prislapparna.

Erika har dragit in till stan för att gå på scouterna med sina kompisar.  Sofia är ute i skogen med Diva. Kolla den här filmen som Sofia har gjort på Diva, den är så fin

Kommentarer

  • Nina säger:

    Grattis till teorin!!!

    2009-04-16 | 15:11:51
  • A-C säger:

    Grattis till teorin! Och fin video Sofia! Jag börja nästan lipa!

    2009-04-17 | 19:38:50
  • Nina Ögren säger:

    Oj vad fin film Sofia!!Hon hoppar ju kanon med dej, och jag börjar nästan grina, man saknar henne.....Lycka till på tävlingen nästa helg! Kram från Nina

    2009-04-18 | 19:13:21

Kommentera inlägget här: