Stuteri Light

En blogg om livet med hästarna, vardagsslitet, avel, tävlingar.

Till alla våra vänner

Kategori:

Vad konstigt det var att lämna ett tomt hus, det kändes inte alls faktisk. Det är ändå bara ett hus, det är människorna som bor i huset och de vännerna som passerar igenom det som ger det liv.

Så nu hoppas vi att ni så småningom kommer och hälsar på och hjälper oss att ge den här gården liv också. De som bor i närheten säger att det är så kul att det har börjat lysa i fönstren på kvällarna, nu har vi ju tyvärr nästan inte någon ström förrän efter helgen, så nu är det kolsvart. Några uttag funkar dock, så vi har förlängningssladdar över hela huset.

Vad kul att läsa era kommentarer, tack för det.

Kommentarer

  • Monica Kullenberg säger:

    Hej Marianne! Fick tips av Agneta om din blogg så nu har du en till som läser!! Åh- en trädgård med äppelträd...det skulle jag kunna ge mycket för!! Men jag gillar min gubbe, och han är INTE flyttbar, så trots att det drar i de skånska rötterna ibland så stannar jag där jag är! Har så mycket här som jag aldrig kunnat få utan Kurt!

    2008-10-11 | 20:35:04
  • Ingela säger:

    Tjipp

    Kul att allt känns bra, här är det ett stort tomrum efter er alla. Vintern närmar sig med stormsteg och det e mörkt och trist. Mitt stall börjar ta form, 4 boxar på plats och sadelkammaren utan inner väggar. Hoppas på fönster och dörrar denna vecka, likaså ström och vatten sen e det inflyttning.Kram på er/Ingela

    2008-10-14 | 12:29:48
  • Tina säger:

    Hej!

    Jösses vilket jobb ni har framför er! MEN vilka möjligheter!! Jag som fasar över vår kommande köksrenovering haha..nåja..ni kommer att få det kanon när det börjar bli klart tror jag. Ta väl hand om er och en stor morot till Diva från oss. PS. Marianne! Riddersviks FRK behöver helt klart dressyrtränare. Du bor hos mig..du ordnar billig resa..jag fixar eleverna..du tjänar pengar och vi kan dricka ett glas vin på kvällen!!:) www.riddersviksfrk.se

    2008-10-21 | 13:00:06

Kommentera inlägget här: