Stuteri Light

En blogg om livet med hästarna, vardagsslitet, avel, tävlingar.

Även jag vill varna för Kameraexperten!

Kategori:

Jag sällar mig till den skaran som har blivit lurad av kameraexperten, beställde ett Wii till barnen den 1 december och pengarna drogs direkt från kontot men ingen bekräftelse kom. Men jag hade ju läst alla recensioner som folk hade skrivit innan jag beställde så det dröjde ett tag innan jag blev orolig. När jag mailade och frågade varför paketet dröjde så fick jag ett mail att min beställning var makulerad och att jag skulle få tillbaka mina pengar samma dag, tre dagar senare hade jag forfarande inga pengar och då hade folk börjat skriva om KE. Surt, men det var bara att beställa ett nytt spel från Elgiganten istället. I fortsättningen kommer jag att hålla mig till kända stora kedjor när jag handlar på internet.

Jag har polisanmält och reklammerat till banken, men jag tror inte jag får tillbaka några pengar. Men jag är glad att det inte var dyrare grejor, men ett par tusen kronor var det iallafall och det känns försmädligt att några småpojkar har stulit dem och förmodligen har dragit från Sverige.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: